غلامرضا رضایی: کاشانی هم نمی ماند اولویتم پرسپولیس بود
 
بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online

غلامرضا رضایی با اشاره به وضعیت مصدومیت‌اش می‌گوید: «اواخر جام حذفی خوب شده بودم و در کنار تیم دوندگی نرم می کردم. از الان هم تمرین‌های اختصاصی می کنم تا شرایط خوب بدنی ام از بین نرود و کم کم به روزهای خوب برگردم تا ان‌شاءا… با تیم تمرین‌ها را آغاز کنم.» شماره ۱۰ پرسپولیس از فصلی که گذشت، می‌گوید: «خوشبختانه تیم ما امسال را به خوبی به پایان رساند و با قهرمانی حذفی دل هواداران را شاد کرد. در لیگ هم خوب بودیم و اگر در ۲، ۳ مقطع بد نتیجه نمی گرفتیم می توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم. اگر یک کم شانس داشتیم، دوم یا سوم می شدیم. خیلی وقت‌ها می شد که تیم با بدشانسی، خستگی، محرومیت و مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و دست دایی خالی بود.» غلامرضا که به خاطر دو سه مصدومیت، مدت زیادی از فصل را بیرون از میدان سپری کرد درباره خودش می‌گوید: «از وضعیتم راضی ام.

 

تا وقتی که بازی می کردم، خیلی خوب بود و تماشاگران، کادر فنی و همه راضی بودند ولی به خاطر بازی‌های پشت سر هم و فشرده به من فشار آمد و مصدوم شدم. در تیم امید در عرض ۲۱ روز ۸ بازی کردم. بعد از آن به جام ملت‌ها رفتیم و در پرسپولیس هم بازی کردم. خیلی به من سخت گذشت ولی الان خیلی خوبم و سعی می کنم با قدرت و انگیزه‌ای که دارم فصل جدید را آغاز کنم.» رضایی در خصوص بازگشت کاشانی هم نظر جالبی دارد: «اگر کاشانی هم نمی ماند، اتفاق خاصی نمی افتاد. مشکلی نداریم. اولویت اولم در هر صورت پرسپولیس بود. درست است بندی در قرارداد ما بود که اگر کاشانی می رفت، می توانستیم جدا شویم ولی اگر این اتفاق هم می افتاد، نهایتا می رفتیم با باشگاه صحبت می کردیم و به توافق می رسیدیم.» وی در خصوص عملکرد دایی در فصل گذشته توضیح می‌دهد: «عملکرد دایی مثبت بود. با این همه مشکلات و کمبودها که تیم ما امسال داشت، آوردن قهرمانی در حذفی آن هم با شکست تیم‌های بزرگی چون سپاهان، فولاد و ملوان کار آسانی نیست. خیلی از بازی‌ها دستش خالی بود. وقتی مربی در عرض ۳، ۴ سال، ۳ جام می آورد یعنی اینکه عملکرد خیلی خوبی داشته است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان